viernes, 26 de octubre de 2007

Las alegrías del 26 de Octubre.

Whitney Houston
"I wanna dance with somebody (who loves me) (Extended Dance Remix)"

Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.
Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.

Clock strikes upon the hour
And the sun begins to fade
Still enough time to figure out
How to chase my blues away
I've done alright up till now
It's the light of day that shows me how
And when the night falls...
The loneliness calls.

Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.
Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.

I've been in love, and lost my senses
Spinning through the town
Sooner or later the fever ends
And I wind up feeling down
I need a man who'll take a chance
On a love that burns hot enough to last
So when the night falls
my lonely heart calls.

Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.
Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.

(Somebody who somebody who) somebody who loves me, yeah
(Somebody who somebody who) to hold me in his arms, oh,
I need a man who'll take a chance
on a love that burns hot enough to last.
So when the night falls
my lonely heart calls.

Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.
Don’t you wanna dance with me baby?
Don’t you wanna dance with me boy?
hey, don’t you wanna dance with me baby?
with somebody who loves me!

Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.
Oh I wanna dance with somebody,
I wanna feel the heat with somebody.
Yeah I wanna dance with somebody,
With somebody who loves me.


Don't you wanna dance (dance!) with me baby
don't you wanna dance (dance!) with me boy
hey, don't you wanna dance (dance!) with me baby
with somebody who loves me

don't you wanna dance
say you wanna dance
don't you wanna dance (dance!)
don't you wanna dance
say you wanna dance
don't you wanna dance (dance!)
don't you wanna dance
say you wanna dance
don't you wanna dance (dance!)
don't you wanna dance
say you wanna dance,
uh-huh
with somebody who loves me

don't you wanna dance
say you wanna dance
don't you wanna dance (dance!)
don't you wanna dance
say you wanna dance
don't you wanna dance (dance!)
don't you wanna dance
say you wanna dance,
uh-huh
with somebody who loves me

dance!
dance!
dance!
hey baby!
with somebody who loves me!
dance!
dance!
dance!
can't take no more
with somebody who loves me!

D'you wanna dance? D'you wanna dance?
I wanna dance, I wanna dance
I wanna dance, yeah little baby
with somebody who loves me

come on, baby...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Qué bien cantaba la joía cuando tenía dientes¡¡¡¡
Quiero bailar con alguien que me ameeeeeeeee ¡¡¡
Quiero sentir el calor del que me amaaaaaaaa ¡¡¡
Que potitooo ¡¡¡
Tengo friiiiiio. A ver si ponen ya la calefaccion, cogne¡¡¡

MadRod dijo...

Y qué buenos discos los primeros que hizo! Era mi ídola, pero... ayyy, qué mala es la drogaína!
Y yo también tengo frío y no tengo calefacción! Tendré que poner el nórdico y encender la Garza. Ayns!

Nils dijo...

¿por qué se agarran los pezones? ¿son tímidos y no quieren que los veamos?

MadRod dijo...

Pues respuestas varias, como siempre: están sintonizando, o se las están sujetando porque su chico casi se las arranca a mordisquitos, o quizá se están pegando unos más grandes con superglue3, o quizá son los botones que les sujetan la alfombra de pelos... nusé.
También puede ser que les ponga cachondones, oye, que somos muchos a los que nos pasa... :P